پیش درآمد

پادکست «در این شب ها» ادامه پروژه ویدیو کست در این شب ها است.

به دلیل گرفتاری های این روزها و زمان طولانی که تهیه ویدیو کست می برد، فکر کردم شاید بد نباشد فعلا ادامه آن را در قالب پادکست دنبال کنم.

پادکست در این شب ها که امیدوارم بتوانم آن را به صورت هفتگی ضبط کنم، با هدف به اشتراک گذاشتن داستان هایی ساخته می شود که گمان می کنم برای دیگران نیز جذاب است. داستان هایی که وقتی می شنوم دوست دارم درباره آن با دیگران نیز صحبت کنم.

این پادکست شاید از استانداردهای رایج اندکی فاصله بگیرد. اما برخی از نکات درباره آن ثابت خواهد بود.

نخست اینکه سعی می کنم در این پادکست فارغ از محتوای هر قسمت داده هایی که مطرح می کنم مستند باشد و هربار که نظر شخصی ام را می گویم آن را مشخص کنم.

در هر اپیزود فهرستی از منابع یا محتوای بیشتری که با موضوع مرتبط است را در این وب سایت و در صفحه هر پاد کست منتشر میکنم تا اگر کسانی به موضوع علاقه مند بودند بتوانند منابع بیشتر را دنبال کنند.

شما می توانید در این صفحات دیدگاه، نظر یا پیشنهاد خود برای سوژه های آینده را مطرح کنید. من همه نظرها را می خوانم و تا جایی که ممکن باشد به ان ها پاسخ می دهم.

اپیزود صفر: پیش در آمد در این شب ها

نخستین اپیزود در این شب ها حکم پیش درآمدی بر این داستان را دارد. می توانید این پادکست را در اینجا بشنوید و اگر آن را مفید یافتید با دیگران هم به اشتراک بگذارید.

منابع:

موسیقی های این اپیزود عبارتند از

سوییت شهرزاد اثر نیکولای ریمسکی کورساکف.

قطعه در این شب ها، با صدای استاد شهرام ناظری از آلبوم سفر عسرت

بداهه سه تار

دیدگاه‌ها

  1. سلام پوریا جان، وای خیلی خوشحال شدم که ادامه این کار رو با پادکست شروع کردی ، امیدوارم ادامه دار باشه و مجموعه غنی و زیبا و ماندگاری بشه

  2. سلام.
    من از دنبال کنندگان در این شب ها بودم. امیدوارم مثل در این شبهای گذشته عالی باشه. موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.